Waar kan ik teacup kittens vinden?

Ik ben al eeuwen op zoek naar een teacup kitten helaas zonder resultaat. Ik wil er zo graag een maar het lijkt alsof het enkel in Amerika verkijgbaar is.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Koop een knuffel als het schattig moet zijn.
Dit soort dieren fokken zou verboden moeten zijn.
tinus1969
3 jaar geleden
https://www.petmd.com/cat/general-health/truth-about-teacup-cats
Amadea
3 jaar geleden
Déze zijn op voorraad: https://www.spaarpot.net/Originele-spaarpotten/spaarpot-kat-in-theekopje-17-cm.html

Antwoorden (1)

Teacup kittens bestaan gelukkig niet, net als bonsai kittens.
Realiseer je je wel dat je het hier over levende wezens hebt, individuen met eigen behoeftes?
Zou het niet beter zijn je te verdiepen in het wezen van een huisdier, en te kijken of je aan de behoeftes van zo'n dier kan voldoen?
Bedenk, als het je interesseert, dat juist het fokken op extreme uiterlijkheden de gezondheid van heel veel dieren geruïneerd heeft.
Ik denk dat je voorlopig beter geen enkel dier in huis kan halen.
Rieneke1