Mijn hond heeft een onderhuidse bult op haar rug. Wat kan dit zijn?

Hallo, deze avond zag ik dat mijn hond een bult op haar rug heeft, het zit verstopt onder haar huid maar het voelt wel hard en het is ook heel dik. Wat zou dit kunnen zijn? Mvg Liese

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
ronron1212
3 jaar geleden
De dierenarts kan je dat vertellen.
Rieneke1
3 jaar geleden
Dat kan van alles zijn. Best even door een dierenarts naar laten kijken.
Wij kunnen daar zo op afstand toch niets over zeggen?
taillie
3 jaar geleden
indien je het eerst zag en dan pas voelt wilt misschien zeggen dat ze te weinig geaaid word... Uit eigen ervaring (wilt daarom niet zeggen dat het dit ook zal zijn) kan dit een kankergezwelletje zijn, hoeft daarom niet kwaadaardig te zijn. gewoon langs gaan bij de dierenarts en die zal het wel kunnen zeggen.

Antwoorden (2)

Kan een gezwel zijn, als hij los zit is de kans groter dat het niks is. Ik zou in ieder geval naar de dierenarts gaan.
Sterkte
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kan een vetbol zijn, meestal niet gevaarlijk