Hoe komt het dat mijn kat een week na sterilisatie doodziek wordt en sterft?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat erg! Beter kan je dit aan de dierenarts vragen.
MasterSword
3 jaar geleden
Ik zou gokken dat er bij sterilisatie een gevaarlijk bacterie of virus in het lichaam is gekomen.
En het poesje was te zwak na sterilisatie om te kunnen genezen.
( Daar kan de dierenarts ook niks aan doen, dat is ongeluk. )
Amadea
3 jaar geleden
Het zou ook kunnen dat die twee gebeurtenissen geheel los van elkaar staan.
Z512099
3 jaar geleden
Als je het precies wil weten moet je een autopsie aanvragen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb nog nooit zo’n verhaal gehoord ik zou het aan de dierenarts vragen

Antwoorden (1)

Er kunnen zich altijd complicaties voordoen bij zo'n ingreep. Was je kitten krols tijdens de ingreep? Geslachtsorganen zijn tijdens die periode namelijk extra doorbloed en dat kan mogelijk extra complicaties opleveren.