wat is er met je konijn aan de hand als je konijn je krabt?

mijn konijn heeft mij gekrabt en ik weet niet waarom hij dat deedt

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
oh,oke,gelukkig is er niets met haar aan de hand.

Antwoorden (1)

Er is niets mis met jouw konijn. Konijnen vinden het gewoon om te krabben en te graven. Let er maar eens enige tijd op als je konijn gewoon in zijn hok zit of in zijn ren. Je zal zien, dat ie regelmatig krabt. Als je het konijn op schoot houdt of zo moet je een hand onder de buik (vingers naar voor) leggen en met je vingers je voorpootjes en de hals ondersteunen. Dat gevoel aan zijn buik vind ie fijn en bovendien zijn de voorpootjes een beetje gefixeerd.