Ja. Zie link
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Zie mijn vraag!!!

Vast en zeker wel, dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk. Dat woord zegt het al helemaal. Hierover is wel onderzoek gedaan. Wij mensen zijn toch ook dieren tenslotte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zwaar alcoholgebruik kan het seksuele gedrag zo veranderen dat een heteroseksuele voorkeur pardoes omslaat in ongeremde homoseksuele belangstelling. Dat is althans het geval bij fruitvliegjes (Drosophila melanogaster).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja zeker (en het zou me niets verbazen als ik in het bezit ben van een homo-sexueel konijntje... hij heeft 1x een vrouwtje gehad, maar dat werkte niet echt)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat kan, net zoals mensen als ze in een omgeving van veel stress en krapte op de relatie-markt is...

Toegevoegd op 22-04-2009 21:07:58
en nog een factor: gevangenschap...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb jarenlang 2 mannelijke konijntjes gehad. Die waren dol op mekaar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tuurlijk, de mens is ook maar een dier.
Sterker nog, er bestaat zelfs een necrofiele homo eend!

Toegevoegd op 22-04-2009 23:24:43
herstel.... "bestond"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
M'n goudvissen ook.. die zwemmen constant boven elkaar !.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat in dat kader ook wel een interessante vraag is: mensen die sex bedrijven met dieren zijn strafbaar. Is mijn hond ook strafbaar als hij tegen mijn been aan rijdt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals eerder vermeld zijn er zat voorbeelden te noemen waarbij dit bewezen is. Welke diersoorten ik nog niet gelezen heb hier zijn apen, schildpadden, sommige vogelsoorten, kippen (de vrouwtjes dan), leeuwen (maar zeer zeldzaam).

Honden daar in tegen hebben aanzet tot homofilie. Dit in tegenstelling tot hier eerder beweerd.