De adem van mijn hond ruikt naar rood vlees, hoe komt dit?

Sinds een korte tijd ruikt de adem van mijn hond naar rauw rood vlees, wat is de oorzaak en wat kan ik hier aan doen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://www.leef.nl/kennisbank/slechte-adem-bij-de-hond

Antwoorden (1)

Hoe vaak ga je naar de dierenarts voor normale controle? Het kan zijn dat zijn/haar gebit slecht is, maar het kan ook van dieper komen. Lijkt me verstandig om een afspraak te maken als je het niet vertrouwt. De hond kan namelijk niet zelf zeggen of hij pijn heeft en ze verstoppen pijn ook heel vaak. Dus wees verstandig en ga naar de man/vrouw die uitsluitsel kan geven.
Ivana