Wat kun je er aan doen als een stuk staart er af is bij mijn kat?

Toen ik daarnet mijn kat binnen bracht, zag ik iets eigenaardig. Er was een stukje staart af mijn kat. Ongeveer de helft. Zijn uiteinde is eraf. Het spiertje van de uiteinde van de staart is er wel nog. Zijn staart is waarschijnlijk ergens blijven vastzitten waardoor het haar is afgescheurd. Hij heeft veel pijn. Iemand een idee wat er aangedaan kan worden?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
10.6K
Ritsuka
4 jaar geleden
Je laat je kat toch niet met veel pijn rondlopen?!
NU dierenarts bellen!
Rieneke1
4 jaar geleden
Emma, ik zie nu dat je waarschijnlijk pas 16 bent. Zijn je ouders inmiddels met het diertje naar de dierenarts gegaan?

Antwoorden (1)

Meteen de dierenarts bellen en VANMORGEN, deze morgen dus, naar de dierenarts met je kat. Het is een open wond en kan vreselijke infecties geven. Die in het ruggenmerg kunnen slaan. Eigenlijk had je al naar de spoed dienst moeten gaan met je kat.
Dus meteen bellen en gaan!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Rieneke1
4 jaar geleden
Het enig juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Onbegrijpelijk dat dit dier niet allang bij de DA is geweest!
Wat zal die een pijn hebben. Is een heel pijnlijke verwonding. Arm beestje!