kan een cavia depressief zijn?

ik heb twee cavia's allebei vrouwtjes, maar de een staat dan zo tegen het tralies aan en kijkt depressief. ik heb gelezen dat dat bij een cavia voor kan komen, maar ik heb er twee en zee kunnen niet met en niet zonder elkaar. kan iemand mij helpen, of moet ik gewoon naar de dierenarts?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K
Z512099
4 jaar geleden
Cavia’s hebben dagelijks aandacht nodig, het zijn slimme dieren, speel je er wel eens mee?
https://nl.m.wikihow.com/Ervoor-zorgen-dat-je-cavia-gelukkig-is
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
elke dag, ze magen ook vaak in de ren. en ze lopen vaak los.

Het beste antwoord

Als je cavia ineens heel ander gedrag vertoont, en zeer lusteloos lijkt, heeft dit waarschijnlijk een medische oorzaak.
Ga snel naar de dierenarts, grote kans dat ze erg ziek is.
Depressief is ze denk ik niet, ze zijn met 2, en ik neem aan dat ze genoeg vermaak hebben in de kooi.
Toegevoegd op 15 december 2019 09:29: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dankjewel, het is niet dat ze opeens heel ander gedrag vertoont maar het valt me nu pas op, zij zijn ook nog maar 11 maanden en 22 dagen oud. alsnog dankjewel(-;