Heb ik een poes of een kater?

Mijn kitten is 11 weken oud en we dachten altijd dat ze een poes was, maar we weten het nu niet meer zo zeker want de kittens van onze vriendin blijken een kater te zijn ze gaat volgende week naar de dierenarts maar ik heb echt geen geduld

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
18.3K

Antwoorden (1)

Dit moet een katertje zijn.
De afstand tussen de twee openingen is klein bij een poesje. Bij een katertje is de ruimte groter omdat hier het balzakje zit.
Ook kan je het zien aan de vorm van de openingen. Bij een poesje is het langwerpig en bij een katertje rond.
Toegevoegd op 14 augustus 2019 15:56: bron, afbeelding
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedanktt! We waren die dag ook al naar een dierenwinkel geweest met onze kitten en het bleek een kater te zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Graag gedaan!