Konijn zit tijdens het koude weer op zijn kaka, opruimen of niet?

Ik heb een konijntje dat buiten zit en hij heeft vrij veel ruimte (2 hokken met bovenverdiep en hiertussen een kleine ruimte van zeker 3m waat hij kan rondlopen) hij doet zijn kaka telkens op dezelfde plek en ik merk dat hij tijdens het koude weer telkens hierop gaat zitten (ook al hebben we een warmtelamp in zijn kooi en erg veel stro in de kooi). Nu vraag ik mij af of hij het koud heeft als ik het telkens weer opruim?

5 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Lief hoe groot het hok is, de lamp.......
Maak het inderdaad maar schoon. Het kan anders aan zijn poep, achterste gaan plakken.

Antwoorden (1)

Ruim het op want hij heeft toch een warmte lamp of strooi het op (gooi er verst zaagsel/stro op dan blijft het warm maar toch ligt hij dan schoon