Wat kun je doen wanneer je kat niet meer eet?

Ze is hangerig en eet alleen een heel klein beetje lekkere dingen als ik haar eten kom brengen waar ze ligt (hamblokje, ienieminie stukje vis en een kattensnoepje). Merk voedsel is niet veranderd door ons en brokjes ook niet. Ze oogt niet ziek.
Ze is bijna 12 jaar oud en nooit ziek. Vacht oogt prima en ogen ook.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Naar de dierenarts!

Antwoorden (1)

Als het morgen niet gebeterd is , dan is het zaak naar de dierenarts te gaan. Je kat voelt zich niet goed en heeft wellicht koorts. Het is beter dit niet te lang aan te kijken, zeker niet omdat het gevaarlijk is als een kat stopt met eten. Beterschap voor je dier!
Rieneke1