Ja hoor, hamsters zijn zeer geschikt voor werkenden. Als jij werkt, slaapt het beestje, als jij terugkomt is 't ie net aan het ontwaken.

Enig groot nadeel aan die beestjes is dat ze meestal niet al te lang meegaan. De diertjes worden gemiddeld maar 2 tot 3 jaar oud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, zelfs heel geschikt omdat ze overdag grotendeels slapen. Ze worden vanaf de namiddag actiever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jullie nachtdiensten draaien wel!!
want alle hamsters zijn nachtdieren
ze slapen heel de dag maar s'nachts worden ze actief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan prima, ze slapen overdag en s'avonds zijn ze heel gezellig wakker als je thuiskomt.
Geef ze wat speelgoed en de lol kan beginnen.