Als je een konijn alleen maar kattenvoer voor zou zetten, zou die op een gegeven moment dat dan ook eten? (en kopjes gaan geven?)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Grinnik, wat komt deze vraag mij bekend voor.

Ik durf het niet te proberen. Mijn konijntje is momenteel hoogbejaard (9 jaar en 3 weken) en ik wil hem in de laatste periode van zijn leven niet meer pesten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar moet je inderdaad maar eens mee ophouden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zo, die kun je in je zak steken :-)

Andere antwoorden (4)

Vast wel, jij ook waarschijnlijk. als je maar genoeg honger hebt eet je alles wat eetbaar is.

Of ie ook kopjes gaat geven denk ik niet, maar je kan het proberen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kopjes niet, ik denk dat een konijn wel vlees kan eten als het echt moet. Mijn kat eet ook groente als het echt (van mij) moet ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals ik al in die reactie op die andere vraag zei: Probeer het eens uit, en vergeet ons niet het antwoord te vertellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
konijnen geven uit zichzelf al een soort kopjes. Onder de kin zitten nl geurklieren en dus door met hun kin over iets of iemand te wrijven geven ze hun territorium aan.