eten garnalen voor in de zoetwater aquarium ook baby vissen?

Hallo,
Ik heb een week geleden baby vissen en ik zou graag een paar garnalen willen kopen, zouden vuurgarnalen die kleine vissen op eten?

Groeten
Arthur

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook vuurgarnalen en bij mij eten ze geen baby visjes ze zijn eerder bang voor andre vissen daarom moet je ze ook per 10 kopen want dan voelen ze zich veiliger