Is mijn konijn de hele tijd schijnzwanger???

Mijn konijn is de hele tijd raar aan het doen. Als ik het hok verschoon gaat ze gelijk alles overhoop en weg halen. Net alsof ze schijnzwanger is. Maar dat is de laatste tijd al heel vaak zo. Ze kan niet meer zwanger zijn daar is ze te oud voor......... Waarom doet ze dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dieren hebben, net als mensen, hun ideeën, voorkeuren, gewoontes, lievelingsvoedsel, etc.
Het zijn geen speeltjes die precies doen wat jij wilt of denkt.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke dankjewel :D