Ik ben 11/10 en wil graag honden uitlaten voor 1 euro per 5 minuten, is dit een goede prijs of ben ik te duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is goed hoor, ik had liever dat je in je eigen woorden geschreven had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wettelijke minimumloon van een 15-jarige jobstudent is ongeveer 7 euro per uur.

Antwoorden (31)

ik zou het er persoonlijk niet voor over hebben.
maar er zijn ook mensen die het heel druk hebben en het graag met beide handen zouden aan nemen.
licht aan de persoon in kwestie lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel aan de dure kant ja
Ik weet dat vrienden van ons hun hond met uitlaatservice mee laten gaan voor volgens mij 7,50 en dan gaat ze een uur mee het bos in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is 12 euro per uur, dat vind ik erg veel voor jouw leeftijd.
plus dat mijn ervaring is dat het vaak fout gaat met hondenuitlaatservices, en dat betreft dan volwassenen.
op jouw leeftijd vind ik de verantwoording te groot, daarom zou ik mijn hond niet aan je meegeven.
sorry! :)
Rieneke1
13 jaar geleden
Een euro per 500 meter klinkt beter!
(en rijmt ook nog)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me erg veel, ik zou dan in ieder geval een vaste tijd met je afspreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te duur!! Mijn zoon deed het gratis op die leeftijd, omdat hij het geweldig vond, en erg van honden houdt, en die honden van hem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is ongeveer 3x het minimum jeugdloon; dus mijn hond krijg je niet mee. Doe ik het liever zelf ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te duur!
Heb een voorbeeldlijstje voor je :

Type service

Kosten
1 1 keer uitlaten € 9,50
2 1 keer uitlaten € 16,00

1 10 rittenkaart € 90,00
2 10 rittenkaart € 150,00

1 maandabonnement 4 x per week € 145,00
2 maandabonnement 4 x per week € 225,00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is omgerekend €12,00 per uur. Voor iemand van 11 jaar vind ik dit behoorlijk aan de prijs. Zeker als je meer honden tegelijk zou uitlaten. Vergeet niet dat je tijdens het uilaten ook de verantwoordelijkheid hebt voor die hond(en). Denk dat je best een hond kan uitlaten zonder dat er een financiele vergoeding tegenover staat. En als degene van wie je de hond uitlaat jou als beloning wat geld voor geeft, lijkt mij een beter plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op jouw leeftijd zou maximaal 2 euro per uur al heel goed betaald zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand en die vraagt voor vijf dagen in de week drie keer per dag voor gewoon elke keer een rondje om 20 euro per week lijkt me redelijk. is toch wel 80 euro in de maand maar dan moet je wel er drie keer op een dag tijd voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste zou ik mijn hond (rottweiler) nooit toevertrouwen aan een meisje van 10 jaar oud, daarnaast zou ik ook nooit een euro per 5 minuten betalen voor het uitlaten van dat dier. Een rottweiler heeft veel lichaamsbeweging nodig, wandelingen van anderhalf uur zijn meer regel dan uitzondering, dan ben ik per keer 18 Euro kwijt, dat geldt kan ik beter besteden aan andere dingen.

En daarnaast weet ik niet of je al eens gehoord hebt dat er momenteel zoiets is als een financiele crisis. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat bedrag willen neertellen voor het uitlaten van hun hond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat er niet om of je teveel vraag, het gaat erom of je mensen ermee kan overtuigen. Lukt het je dan ben je een slimme ondernemer. Lukt het je niet, dan ben je te duur.

Er is dus geen antwoordt op te geven. Maar mijn hond mag je komen halen, maar alleen omdat ik je geslepenheid waardeer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik dit zou kunnen verdienen met het uitlaten van honden zou ik direct mijn part-time baantje inleveren.Ik hou veel van honden en ik heb niet het idee dat jij het voor iets anders dan het geld doet als je zo'n tarief vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik wel aan de prijs want dan zou je 12 euro per uur verdienen er zijn veel mensen die zwaar en ondankbaar werk moeten doen voor minder en er een gezin van moeten onderhouden. Je kunt ook twee honden tegelijk uitlaten en als je dan op 6 euro per uur uitkomt heb je een leuk zakcentje.
Een hond uitlaten is ook dikke lol, vooral als je leuke honden hebt en die anderen tegenkomen.
Aan de andere kant ben je niet te duur als mensen het er makkelijk voor overhebben je jezelfnoet uit de markt prijst en voorziet in een behoefte. Kijk ook op lange termijn. Je kunt beter vele malen een redelijke prijs verdienen dan 1 keer een hoge prijs en dan geen werk meer hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hond 5 minuten uitlaten is veel te kort, en dan nog 1 euro daarvoor te vragen vind ik veel te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent te duur dus .....geen goede prijs, een goede prijs is 8 euro voor 45 min tot en uur

en je moet nog wachten met honden uitlaten tot je minimaal 14 bent, met 14 heb je al wat overwicht over een hond.

zou je het in de toekomst nog willen doen dan zou ik me ook verdiepen hoe je met honden om moet gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veels te duur, ik zou het houden op 5 euro per uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel erg veel geld. Voor dat bedrag zou ik verwachten dat je langer met de hond wandelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals je bij de andere antwoorden ziet, is het een beetje aan de dure kant. ik zelf deed hetzelfde, en andere klusjes op jouw leeftijd. ik sprak het per persoon af. er was een mevrouw, die gaf 50 cent, maakte niet uit wat ik deed, en hoe lang ik er over deed, maar er was ook een mevrouw, en die gaf altijd 5 euro als ik de hond uit liet, (gewoon een blokje om)
dus vraag gewoon wat ze er voor willen geven! :-)
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan verdien je nog meer per uur dan ik,je zal als je zo prijzig bent niet veel klanten krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je duur bent of niet: mijn hond zou je op deze leeftijd niet meekrijgen. De verantwoording is veel te groot.

Weet je dan wat je moet doen als de hond die je uitlaat door een andere hond wordt aangevallen? Kan je een hond die plotseling van richting verandert en sterk is, kan je die corrigeren?

Wacht nog maar een paar jaar en ga eerst eens wat hondenboeken lezen, zodat je beslagen ten ijs komt.
Een bedrag van 5 euro per uur is dan redelijk, maar eerder zou je het voor minder kunnen doen. Je moet het namelijk met liefde doen en niet in de eerste plaats om te verdienen.
Een hond voelt of je het uit passie of om het geld doet.
Ivana
13 jaar geleden
beetje hoge prijs.
1 euro voor een 2x een half uur uitlaten
lijkt me echt mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een euro per vijf minuten is echt veel en veel te veel. Je weet dat er mensen zijn ide dat als volwassene niet eens krijgen?

Je kan mbeter op bv 2,5 of4 euro per keer uitlaten zitten. hangt het er natuurlijk wel vanaf hoe groot je bent. Kan je alleen het pekineesje van de oude dame po de hoek meenemen? Of ben je groot en duidelijk de baas over een herder?

Ik denk dat je een leuk idee hebt, maar dat het niet de manier is om in een week miljonair te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet alleen te duur.
Je bent ook veel te jong.
Zelfs met z'n tween.

Mag je dat wel van je ouders?
Hoe zit het met de verzekering?
Wat als er iets met zo'n hond gebeurt?
Of dat jij een ongeluk krijgt door de "schuld" van zo'n hond?
Wie betaalt dat dan?
Allemaal vragen die je bij een erkend bedrijf
makkelijk beantwoord krijgt en waar jij niet aan
kan voldoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het niet duur hoor: 4 minuten voor 4 euro

die hond hoeft toch niet helemaal naar spanje te lopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te duur. 12 Euro per uur is een vorstelijk salaris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 euro per uur per hond lijkt me redelijk.
Je moet ze dan ook wel echt een vol uur uitlaten he, niet smokkelen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je nog geen 12 jaar bent heb je geen recht om dingen te verkopen of betaalde diensten aan te bieden. Zodra je oud genoeg bent om een vakantiejob te doen (in België is dat op je 15e), kan je je diensten aanbieden. Waarom doe je dit dus beter niet? Als men je in het zak zet heb je dus geen rechten om dat geld op te eisen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar gaat het jou om....Snel geld verdienen?
Of om de hond zelf...Triest dat je dat per minuut wilt berekenen. Er is ook nog zoiets als liefdadigheid?
Voor niets, zeg maar.
Beter was je de auto van je ouders, buren?
Portieken schoonmaken? En van elke woning 1 euro vragen....dat zal wel lukken.
Dieren en geld verdienen...gaat moeilijk samen. Dan zou je ook geld kunnen vragen als je met een rolstoel patient uit rijden gaat.....Dat kan toch niet.
Kleine klusjes voor een klein bedrag.
Bovendien...als zo'n hond een andere hond zou zien waar die een hekel aan heeft bijvoorbeeld....dan zie ik jou die hond niet houden. Die trekt jou zo omver en met alle gevolgen vandien. Jij bent wel verantwoordelijk voor die hond, op dat moment. Dus...als hij los schiet..oversteekt...en loopt tegen een fietser aan...die valt en moet het ziekenhuis in..dan is dat in principe dus...jouw fout cequ schuld.
En kan jij ook nog voor de kosten opdraaien..als je pech hebt. Ik zou maar iets anders verzinnen...dan dit.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weinig mensen vetrouwen hun hond toe aan een 11-jarige.