Poepen katten liever niet op kiezelstenen?

Sinds men de kiezelstenen hebben weggehaald op het dakterras gebruiken de katten uit de buurt dit als kattenbak.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Katten poepen het allerliefst in de best onderhouden ondergrond, waar alles schoon , netjes en los is.
Juist bij dit soort ondergrond , bij mensen die alles heel netjes willen houden, daar zijn katten gek op, zeker als de grond onkruidvrij is en lekker los gespit.
Helaas zijn het juist dit soort mensen die zich het meeste ergeren aan de kattenpoep.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wij willen niet perse alles netjes, maar zoals je kan zien op de foto gaat dit wat ver.
Ivana
7 jaar geleden
Dit is bitumen dakbedekking. Normaal ligt dat altijd zo zonder grind op platte daken. Het is minder kwetsbaar als er wel grind op ligt, maar nodig is dat niet. Dit is dus duidelijk niet "los gespit".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het grint is weggehaald i.v.m. lekkage. toen is er inderdaad bitumen gelegd.
Na jaren van gedogen mochten wij opeens het dakterras niet meer gebruiken, met dit als gevolg.
Als de eigenaar nu weer stenen keitjes strooit gaan die katten dan weg?