Baby konijn heeft bloed in mond, wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is zo niet te zeggen. Het kan van alles zijn. Het beste is om nu naar de dierenarts te gaan. Ja, op zondag ja. Kost wel wat maar voor het zelfde geld is het iets ergs en kun je niet wachten tot morgen. Er is altijd een dierenarts beschikbaar in het weekend. Bel je dierenarts, als die geen dienst heeft, is er vaak een bandje ingesproken met een telefoonnummer van de dienstdoende dierenarts. Succes!

Antwoorden (1)

Misschien heeft hij een wondje in zijn mond dat constant open gaat?
Ga in ieder geval wel even naar de dierenarts.
Hij kan ook een ontsteking in zijn mond of keel hebben. Bekijk het bekje eens goed (met de dierenarts).
En hoeveel bloed is het? Weinig of erg veel?