poes vraag

hallo,
onze poes laat ons duidelijk zien dat ze heel veel nette manieren heeft.
niet op bed springen want ze laat ons zien dat ze niks van een deken moet hebben zo wel alleen op matras zitten. maar als we weg zijn en we komen thuis dan ligt mevrouw wel op onze dekbed en als ik dan zeg van nu hebben we je betrapt gaat ze eraf en doet weer net alsof ze er niks van moet hebben.
zo ook dat ze niks anders wilt eten als brokken nu had ze een stukje kaas gegeten hier schrok ze zelf van haha
is dit gewoon omdat ze niet weet wat ze nou wilt of wilt ze laten zien dat ze wel netjes kan zijn :P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja heel scheinheilig dan ja haha

Het beste antwoord

Ja, ze weet gewoon heel goed wanneer iets wat ze wil niet mag...en dan doet ze het stiekem als jullie niet kijken...de ondeugende slimmerik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze laat heel duidelijk zien dat ze weet dat er geen consequenties zijn voor haar gedrag als jullie niet kijken. Ze weet HEEL GOED wat wel en niet mag. Maar ook wat ze zelf wel wil. Leuk he, katten :D