is deze vrouwtjes gup zwanger?

Ze zitten met 1 man en 3 vrouwtjes
Gister 4 babys geboren bij 1 van 3 welke gup is onbekend ze zijn alle 3 best dik en hebben een zwangerschapsvlek (zwarte stip) ik wil graag
Nog de bevestiging of ze echt zwanger zijn.
(Oja gister zijn helaas 2 van de 4 guppies al opgegeten omdat ik ze er te laat uit schepte.) dit zijn mijn eerste babyguppies sinds ik mijn guppen heb. Ik heb ze ongeveer 4á5 weken

Toegevoegd na 5 minuten:
Sorry voor de onduidelijke foto's!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, op beide foto's is de donkere drachtigheidsvlek te zien, dus je hebt nog vele baby-guppen te verwachten.
Zorg voor meer waterplanten ( waterpest, hoornblad ) zodat de jongen zich beter kunnen verstoppen en meer kans hebben te overleven.
Z512099
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoornblad is alleen geschikt voor buitenvijvers.