Wat is de duurste kattenras?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je het kattensoort 'Felis catus'? Want er zijn verschillende soorten kat... Denk bijvoorbeeld aan het gehele geslacht 'Panthera'.

Het beste antwoord

De Ashera is de duurste en zeldzaamste kat ter wereld

Toegevoegd na 28 seconden:
Kattenliefhebbers die veel geld overhebben voor een exclusieve kat kunnen de Ashera in huis halen. De exotische kat is een kruising tussen een doodgewone huiskat, een Afrikaanse serval en een Aziatische Bengaalse tijgerkat. Voor een 'gewone' designerkat betaal je snel zo'n 14.000 euro. Een 'Royal' exemplaar koop je voor de royale prijs van 81.000 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

 CALIFORNIA SPANGLED
Deze designer kat was een ras dat specifiek gefokt werd
voor rijke mensen die hun kat konden uitkiezen via een
post-order catalogus. In 1987 werd een Spangled de
duurste kat ter wereld. Deze werd namelijk verkocht voor
€36,000.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Savannah katten

Toegevoegd na 5 minuten:
27.000 dollar per kitten...

Toegevoegd na 1 uur:
Savannahs zijn ook kruisingen tussen de Serval en de huiskat. Hoe verder doorgekruist, hoe 'goedkoper...

De F1 hybriden dus met een Servalvader, zijn het mooist, het grootst en het duurst...Zij lijken ook het meest op de Serval zie foto