Zijn konijnen bij de Pet's place al ingeënt?

Zijn de konijnen die je koopt bij de winkel bijv pets place al ingeent?
Zo nee, wat kost het ongeveer? Op internet lees ik van 25 tot 75 euro daar heb ik weing aan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Fresso, ik heb geen idee, maar wat dacht je van informeren bij het asiel? Daar krijgen ze alle behandelingen die nodig zijn voordat ze de deur uit gaan. Dan weet je zeker dat het goed zit, er is immers ook een dierenarts in het asiel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hey,
Meestal zijn huisdieren nog niet ingeënt maar je kan het altijd navragen.
Mijn huisdieren waren nog niet ingeënt (kat & hond)
Mijn nicht heeft konijnen en moest ze zelf ook nog gaan inenten, dus ik denk dat het meestal niet is maar je kan het daar altijd vragen!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas zit er bij ons in de buurt geen konijnen asiel.

Antwoorden (2)

Dit hangt af per winkel, je zou even een belletje kunnen doen naar de winkel.

De enting is tegenwoordig een jaar lang goed, voor heen moest je ieder half jaar naar de dierenarts. De entingskosten hangt af van de dierenarts mijn dierenarts vroeg €35,- dit was met gezondheidscheck er bij. Maar de dierenarts waar ik eerst was vroeg €60,- dus het verschild enorm.

De konijnen in een asiel zijn wel allemaal geënt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de dierenwinkel hebben ze vaak dagen dat er een DA komt en ze ineent. Kost iets van 25€.

Mijne hebben alleen hun 1e enting gehad en daarna niet meer gedaan. Meningen zijn hierover verschillend.