Wat kost het om een zwerfkat naar het asiel te brengen?

We hebben wat last van een (zwerf)kat in onze tuin. Hoeveel zou het ongeveer kosten om het diertje naar het asiel te brengen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou hem niet naar het asiel brengen, want dan word ze naar ongeveer 2 weken vergast. als ik u was had ik een goed baasje zoeken voor het beesje :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fifavraaghelp, dit gebeurt bij de meestal asiels al jaren niet meer. Uitzondering daar gelaten natuurlijk. Ik heb jaren in een asiel gewerkt hier hielden ze dieren tot ze een baasje hadden, ook als het langer dan 2 weken duurde. Als de dieren ziek werden werden gewoon behandeld. Als er katten waren die niet plaatsbaar waren dan ging ze naar een andere st. waar ze tot het einde konden blijven (dus tot ze oud en versleten waren) Zoals het dierenthuis in almere
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
*meestal moet meeste zijn
Rieneke1
9 jaar geleden
Precies soeske, langzitters worden soms uitgewisseld met een ander asiel: nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Het beste antwoord

Je kan daar het beste het plaatselijk asiel voor bellen, want ieder asiel voert een eigen beleid.
Hier neemt het asiel zwerfkatten kosteloos op: er is immers geen eigenaar die de rekening kan voldoen?
Zo nodig verzorgt de dierenambulance het vervoer.

Heb je het beestje al opgegeven bij het asiel, de dierenambulance en amivedi?
Wellicht hoeft de kat dan niet naar het asiel, maar kan je het beestje herenigen met de eigenaar.

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan trouwens ook de dierenambulance eerst bellen en vragen of ze een chiplezer over de kat willen halen. Daarvoor moet je hem wel even binnen zetten, in je schuur bijvoorbeeld.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+) Ideaal, asiel bellen en herenigen en blije kindertjes.
Rieneke1
9 jaar geleden
Dat zou een mooie afloop zijn stamper :)