kan ik de binnenkant van een voliere met glasvezelbehang afwerken?

Ik wil de achter binnenkant van mijn bruine voliere beplakken met glasvezelbehang en dan overschilderen. Maar ik weet niet of kanaries eraan gaan peuteren en dan iets van de glasvezels binnen kunnen krijgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
lijkt mij geen goed idee om dat aan de binnenkant te doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is de achterliggende gedachte dat wil gaan behangen in een vogelkooi. Heb je een foto van die kooi, dan begrijp ik misschien de reden.

Antwoorden (1)

De kans dat ze eraan gaat peuteren is wel groot. Dan zullen ze het ook zeker binnenkrijgen, zowel het glasvezel als de verf is niet goed voor ze.
Kan je er geen plaatje tegenaan timmeren?