Hoe lang gaat een verpakking Feromonen voor katten mee?

Het gaat om Feliway die in het stopcontact moet. (of zijn er nog andere soorten?) Mede omdat het redelijk duur is wil ik wel waar voor mijn geld (al wil ik natuurlijk de katten ook een plezier doen)
We gaan het vooral gebruiken tijdens bezoek,tijdens vuurwerk e.d Incidenteel gebruik dus.
Of is het ook gewoon goed de spray dagelijks te gebruiken zodat de katten extra ontspannen zijn?

9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je doet er ongeveer een maand mee,maar een enkele keer bij alleen bezoek of met vuurwerk gebruiken zal het niet zijn werk doen,dit moet je toch een aantal dagen gebruiken wil je eventueel resultaat zien.

Of het helpt is ook niet te zeggen,bij de ene kat wel en de andere niet.
Er is ook Zylkene in de handel die hetzelfde effect zou moeten hebben,dit zijn capsule's die je open kunt maken en door het voer kunt doen,als deze helpen zou je i.p.v. één keer per dag bijvoorbeeld om de andere dag kunnen geven en aankijken hoe dit gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vandaar dat het bij ons niet hielp. Heb het een uur tevoren in de auto gespoten toen we met de verhuizing een lange rit moesten maken. En in het nieuwe huis pas gespoten toen we daar aankwamen. Ik had een spuitbus en geen stopcontact verdamper
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal duurt het een paar dagen eer dat het eventueel helpt,bij mijn katten hielp het toen niet dus het wil niet zeggen dat het altijd helpt.
Rieneke1
9 jaar geleden
Het helpt wel degelijk, maar het effect is lang niet altijd merkbaar. Het ondersteunt de kat, maar is geen wondermiddel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mijn kat hielp het toen niet.
Rieneke1
9 jaar geleden
Dat kan je zo niet zeggen, want hoe zou hij zich zonder hebben gevoeld? En nogmaals, het is zeker geen wondermiddel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat ik geen enkel verschil zag in zijn gedrag.