Hoe kan ik een houten verdieping vastmaken in een aquarium?

Ik wil van mijn oude aquarium een hamsterkooi maken. In een forum zag ik een heel leuk idee, namelijk van een klein vierkant dienblad een extra verdieping maken. Dit wil ik ook doen. Het dienblad is van hout (niet zwaar), maar hoe krijg ik dit vast in het aquarium?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

ik zou seconde lijm halen dat vast lijmen en een houten plaat met sneetjes erin als trapje hoe groot is je aquarium
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vastlijmen met sileconenkit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien een domme vraag, maar stel dat ik later die verdieping er weer uit wil halen, kan dat dan zonder het aquarium te beschadigen?
Rieneke1
9 jaar geleden
Kan het geen kwaad als ze aan de kit gaan knagen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kit kan je met verfkrabber er weer afhalen, of de beesten het opeten is een goede vraag..
Je neemt een haakje wat je aan de rand van het aquarium kunt hangen. In het plankje boor je gaatjes. Aan het haakje maak je een stalen kabeltje (touw wordt natuurlijk door geknaagd) zoals weleens gebruikt wordt bij gordijnen. De kabeltjes maak je op lengte en doe je door het gaatje in het plankje. Daaronder maak je het kabeltje vast.
Maar je kunt natuurlijk ook een klein houten krukje er los in zetten. Met een laddertje er bij.