Waar kan ik kwaliteitsproducten vinden voor honden van een reuzenras? bv; grote mand,kussen,hondenhok, zeer groot kauwwaar etcetc?

wij hebben zelf een ierse wolfshond en ik zou graag meer mogelijkheden willen hebben wat de aanschaf van spullen betreft,[ ik hou alleen niet van hondenforums etcetc,wil niet constant over het ras keuvelen en alles delen...]
sowieso erg weinig info te vinden...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Ivana
14 jaar geleden
Prachthond, alleen jammer dat ze maar een jaar of acht worden.

Antwoorden (5)

Dat komt alleen omdat jouw hond niet standaard is... Dus dan is er ook niets op die afwijkende maat te vinden...

Maar dat geldt voor alles, ook mode... Met alles...

Val je buiten de standaard, dan ben je veel duurder uit... vraag en aanbod dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +
wij hebben een tosa inu, en weinig moeite met spullen. Mand heeft ze niet, een eigen 1persoonsmatras, vind ze heerlijk. Kauwbotten van een meter verkopen ze hier gewoon in de dierenwinkel. We hebben buiten zo'n hok waar mensen vaak hun tuingereedschap in opbergen zodat ze eventueel buiten lekker in de shaduw kan liggen. Gewoon creatief zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Sint Bernard gehad. Die sliep op een lounge-kussen van Fat-Boy. Botten haalden we bij een slager die zelf ook slacht. Daar kon je heerlijke benen halen. Gerookt en wel. Alleen niet in huis laten eten, want je hele huis zit onder.
We haalden ook wel eens bij vissersboten in de buurt een stuk touw (waar ze normaal de boot mee aanmeren).

Specifiek voor de hond vonden we weinig, maar met een beetje out-of-the-box denken kan je wel andere materialen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste winkels hebben een beperkt assortiment en kopen dan natuurlijk in wat het beste loopt.
Ik koop vrijwel alle spullen online bij grote dierenwinkelshops. Daar hebben ze ook minder gangbare maten en formaten. Ik zet hieronder een link, maar er zijn er natuurlijk veel meer.
Veel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had voor mijn Bordeauxdog hier ( zie link ) een xxl kussen besteld die mooi groot was en waar ze erg graag op lag