Hoe lang duurt het voordat konijnenkeutels helemaal verteert zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
Rieneke1
9 jaar geleden
Hangt af van de omstandigheden: warmte, vocht enz.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
... en wat je "helemaal verteerd" noemt.

Antwoorden (1)

Konijnenkeutels zijn niet verteerbaar. Maar in de loop der jaren vallen stukjes keutels uit elkaar en verspreid zich door de wind weg. Dus als je ze neerlegt en over 10 jaar terug komt liggen ze er niet meer. Maar ze zijn dat niet verteerd.