mijn hond heefd een kras op zijn neus door onze vijver wat moet ik doen?

hij is er in gevallen maar heeft er een grootte kras gekregen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dergelijke krassen moet je gewoon aan de lucht laten drogen en even in de gaten houden.
Je kunt om infectie te voorkomen de neus even goed met kraanwater spoelen, maar doe er verder niet te veel aan.
Het geneest voor je er erg in hebt. Vaak zit de hond er ook niet aan en heeft het zelf niet in de gaten.
Ivana