hoeveel kost een dwerghamster bij de pets place?

want ik wil een hamster nemen en ik vroeg het me af wat ik woon in een dorp en de pets place is best ver.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Amadea
10 jaar geleden
Zo'n winkel heeft altijd een telefoon!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even bellen of mailen?

Het beste antwoord

rond de 5 tot 10 euro. Houd er rekening mee dat je een hok van ongeveer €30,- moet hebben, eten, etensbakje drinkbakje, hooi voor zijn nestje, en wat speeltjes waar hij inkan spelen. een hamster kopen voor de eerste keer kost rond de €50,- incl. hamster
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Maakt het nog verschil dat het niet om een hamster gaat maar om een dwerghamster?
Z512099
10 jaar geleden
Een hok van 30 € zal wel heel klein zijn, zelfs te klein voor een dwerghamster.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Een hok van 30 € zal wel heel klein zijn, zelfs te klein voor een dwerghamster."
Jammer dit soort antwoorden/aannames,
Kennelijk niet op de hoogte van prijzen of aanbod maar wel een antwoord verzinnen.
Zou verboden moeten worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb er 4 dagen geleden een hamster gekocht de medewerkste liet hem vallen en sinds nu doet die heel agresief eerst kom die dan naar me hand toe als ik hem in de kooi leg en dan bijt die iemand nog tips of moet ik contact op nemen met petsplace