Wat kan ik doen om mijn rat sneller beter te maken?

Een paar dagen terug ben ik met het vermoeden van een middenoorontsteking bij mijn rat meteen naar de dierenarts gegaan. Zij hebben haar een infuus , een prik , pijnmedicatie en antibiotica gegeven. Nou moet ik die pijnstillers en antibiotica een tijdje geven. Ik heb een snugglesafe ( warmtekussen) voor haar gekocht. Maar is er iets anders wat ik extra kan geven om haar weerstand sneller omhoog te krijgen? Ze eet nu een instant dieet, dat is een poeder wat je mengt met water ( ook van de dierenarts meegekregen) Op dit moment kan ze nog geen harde dingen eten. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Heb hier wat tips om je ratje sneller te doen herstellen:
Zeer aansterkend en licht verteerbaar, en daarmee ook heel geschikt voor zieke knagers die moeten aansterken, is een papje van Nutrilon Soya zuigelingenvoeding (Nutricia) met water, eventueel iets op dikte gebracht met rijstebloem.

Toegevoegd na 2 minuten:
Veel kleine knagers smullen van zuivelproducten, zoals een theelepel yoghurt of kwark.
Z512099