wat kan je het best doen als moeder baby hamster verstoot?

weet iemand wat je dat het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

terug in het nestje doen als ze niet kijkt. zorg er wel voor dat er niets mis is met de hamster.

onze hamster verstoote een hamster omdat hij een pindadopje op zijn hoofd had vastzitten. nadat we de pindadopje eraf haalden, bracht ze hem weer terug in het nestje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ze accepteerde hem idd weer, maar omdat hij veel te zwak was heeft ze hem voor de helft opgegeten 0.o
toch bedankt voor je advies!

Andere antwoorden (1)

Je kan op zo'n moment eigenlijk weinig doen. Het is vooral de bedoeling om te voorkomen dat een moederhamster haar jong zou verstoten door ze zoveel mogelijk gerust te laten.

Probeer het nog even aan te zien en als het echt niet anders kan leg dan heel voorzichtig het jong terug in het nest. Doe dat zonder ze rechtstreeks aan te raken! Als de moeder jou geur op het jong ruikt is alle hoop waarschijnlijk helemaal verloren.