Welk ras is mijn grijze kater ?

Dit is mijn kat genoemd 'Maatje' , grijs met wit.
Aangezien ik deze kat niet heb gekocht, maar is aan komen lopen is het voor mij erg moeilijk er achter te komen van welk ras mijn vriendje is.. Ik zou dit graag willen weten!
Hopelijk kan iemand mij helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jouw mooie kater "Maatje" ziet er uit als een echte HTK kat.
Er zijn vele uitvoeringen van en dit is er eentje.
Sommige mensen zeggen dat het een Europese Korthaar is, echter dat is niet juist, het heet echt een HTK-kat.
Dat is kort voor : Huis-Tuin- en Keuken-kat!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus. Goed dat je vermeldt dat het geen Europeese Korthaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je was iets eerder, een plus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oeps, iets eerder? maarliefst 4 dagen eerder. Heb er dus echt over heen gelezen, excuses!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor de Plus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niets aan de hand @Niels, 4 dagen of 4 uur is bijna hetzelfde ;-))