Voor zo'n 620 € heb je er een.
De Puggle is een mix tussen de Beagle en een mopshond. Hij is vrij populair dankzij zijn lieve persoonlijkheid en schattige uiterlijk. Deze hond kan wel zeer koppig zijn, daarom moet je heel geduldig zijn.

Zij hebben de rimpels van hun Mops ouders en de lange snuit, oren en staart van een Beagle. De Puggle kan wanneer hij sociaal wordt opgevoed goed omgaan met kinderen en andere honden.

De Puggles zijn actief en energiek. Zij hebben dagelijkse heel wat beweging nodig, zoals dagelijks 15 minuten wandelen of ravotten.
Plaatje bij antwoord
Z512099
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Iedere hond heeft absoluut meer speeltijd en uitlaattijd nodig dan de door jou genoemde 15 minuten. Bedoel je misschien 115 minuten? Dat komt dichter bij de waarheid.
De Puggle is trouwens een rasloze hond die pas kort is 'uitgevonden'. Erg veel geld voor een trendy rasloos dier.
ik denk dat de prijs ervan afhangt bij wie je de hond koopt ! rond de 600 euro moet je er inderdaad wel 1 hebben maar ik geef je als tip wel mee heel goed op te letten waar je die hond koopt . Tegenwoordig zijn er veel broodfokkers die je dan een zieke pup verkopen of een pup uit het buitenland . Goed opletten dus !