Wat is er mis met mijn hond en wat moet ik doen?

Hoi, mijn hond is sinds gisternacht aan het overgeven en hij geeft heel vaak over, hij trilt, zijn buik borrelt, hij is soms wat onrustig, soms kreunt hij (van de pijn?)
Mijn moeder wilt niet naar de dierenarts! Ze denkt dat het een griepje is. Wie herkent deze symptonen? En wat moet ik doen?

Het is trouwens een oude Jack-Russel

Groetjes Angelha.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Trillen deed hij anders niet? Oude honden trillen namelijk ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, hij trilde weleens, maar niet zo niet op deze manier.
Ivana
10 jaar geleden
Dit lijkt me toch echt een dierenarts bezoekje waard. Een hond die kreunt met deze symptomen is echt ziek en heeft hulp nodig.
Ritsuka
10 jaar geleden
hop naar de dierenarts
Rieneke1
10 jaar geleden
Hoe gaat het inmiddels met de hond?
Wat zei de dierenarts?

Antwoorden (1)

Wanneer een hond een paar keer braakt hoef je je geen zorgen te maken, maar wanneer dit al sinds 2 dagen is en hij ook pijn lijkt te hebben ( kreuen, onrustig zijn, trillen) dan zeker naar dierenarts. Drinkt hond wel en eten? Wat je tot bezoek dierenarts kunt doen is zelf rustig bij de hond zitten en over buikje strelen, aanraking en liefde is altijd goed. Dus hoop dat je moeder haar verantwoording neemt en dit oplost zo het hoort.