Bestaat er een snorkelapparaat voor katten en/of honden ,zodat ze een tijdje onder water kunnen zwemmen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry maar ik ben heel erg benieuwd waarom je dit wilt weten? :')
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik denk niet dat dit voor een kat gaat werken.
Z512099
10 jaar geleden
Met een hond ook niet.

Het beste antwoord

nee een snrkel voor dieren bestaat niet wel is er een hond die duikt met een duikhelm hierin word lucht toegevoerd en de helm is alleen aan de onderkant open waardoor de hond kan ademhalen. Maar dat is een kwestie van lang trainen en dan nog is het bijna onmogelijk om die hond lang onder water te laten blijven.
het is ook zinloos om een hond of kat te leren duiken ,het zijn geen mensen of vissen die er een belang bij hebben om te gaan duiken en voor hun voedsel jagen gaat met zo'n helm ook niet.