wij hebben 2 huskys een reu van 7 en een teef van 5. Samen zaten ze erg veel buiten en sliepen ook in de ren. nu wil de reu niet meer naar buiten.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
hij kan ziek zijn, of ergens enorm van geschrokken?

Antwoorden (1)

Aan jou te ontdekken waar hij (de Reu) van geschrokken is gedurende de tijd dat hij in de ren zat. Een vuurpijl, een knal?
Er kan een dier in de tuin gezeten hebben die hem schrik heeft aangejaagd.

Misschien kan je het oplossen door de ren tijdelijk af te scheiden van de buitenwereld door er een dikke paardendeken overheen te gooien, zodat het meer op een veilig hol lijkt. Als hij zich op deze wijze niet meer belaagd voelt, kan het zijn dat je het hebt opgelost.

Denk goed na wanneer hij de eerste keer angstig was en wat er voordien mogelijk gebeurd is. Alleen op deze wijze valt het op te lossen.
Ivana