Één van de honden heeft afgeschoten vuurwerk gevonden, twee hebben er op liggen kauwen, twee honden ziek, kan het kwaad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is ziek? Welke symptomen? Wat hebben ze precies gegeten en hoeveel.. goed is het zeker niet, je kan het beste de dierenarts bellen voor advies, kost niks ;)
paulus811
10 jaar geleden
Twee honden ziek....kan het kwaad? Waarom snap ik dit niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef een paar keer per dag en ook nog morgen een aantal Norit tabletjes aan je hond, dat neutraliseert de maag -en darm inhoud.

Antwoorden (2)

Volgens mij is vuurwerk toch best gevaarlijk. Er zit fosfor in wat voor de hond problemen kan zorgen. Ze kunnen er diarree van krijgen, ze kunnen er van braken, ze kunnen flauw vallen en hevige buikpijn krijgen. Als je hond wat vuurwerk op heeft, zou ik toch even de DA bellen wat verstandig is om te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dit is inderdaad toch redelijk gevaarlijk vooral met de fosfor dat erin zit . Ik zou naar de dierenarts gaan en hem dat zeggen