nee, beslist niet!!
zeker de mannetjes staan elkaar naar het leven.
Rieneke1
14 jaar geleden
Voor alle vragen over hamsters (ook die van mijn tienjarige dochter die er een mooi werkstuk over gemaakt heeft): Hamsterland!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je kunt het diertje prima solitair houden.
Is best een leuk huisdier, alleen hou er rekening mee dat ze niet al te oud worden. Gemiddeld maar zo'n 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 1 mannetje bij 1 vrouwtje zet zal het idd snel een groepsdier worden. De konijnen zijn er niets bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Houd er overigens wel rekening mee,dat het ook nachtdieren zijn,meestal worden ze actief als jij in bed ligt.