Wat is er met onze kat aan de hand?

Gister is onze kat Joep geopereerd en moet nu tien dagen binnen blijven. Maar wat blijkt onze tweede kat Thomas vertoont nu heel vreemd gedrag tegenover hem en in het algemeen.
Thomas is onrustig, rare blik in zijn ogen en lijkt in zijn geheel een beetje de weg kwijt. Hij benadert Joep ook op een manier alsof ie een vreemde is.
Gisternacht miauwde hij wat ie anders nooit doet en sprong hij bij ons op bed wat ook uniek is.
En Joep is gewoon Joep neemt zijn rust en daar hebben we geen omkijken naar.

Kortom, wat is er met Thomas aan de hand? Moeten we daar iets mee doen of gewoon zijn gang laten gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kat Joep heeft nu hij is geopereerd en bij de dierenarts is geweest een heel andere geur dan voorheen. Ik heb dit eerder meegemaakt en na 1 of 2 dagen is dit weer over. Ik zou me er niet druk over maken, dus je andere kat gewoon zijn gang laten gaan het is toch maar van tijdelijke aard.
Sterkte met Joep !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
juist, +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies, hij heeft een andere geur bij zich +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de geur idd+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep correcto mundo.

Andere antwoorden (2)

Over het algemeen trekt dat wel weer bij maar misschien is Joep een paar dagen weggeweest en moet hij er gewoon weer aan wennen dat die weer terug is heb ik zelf ook een paar keer gehad met mijn katten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een kat van mij is wel eens een paar dagen van huis geweest en toen die terug kwam reageerde mijn kat precies zo maar na een paar dagen lagen ze samen weer lekker te kroelen zoals ze altijd deden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak komt het idd door de vreemde geur die meekomt van een dierenarts. De geur van de operatie, zijn maatje die misschien toch anders dan anders is.
Geef het wat tijd.
Aai ze beiden beurtelings, om zo ook weer wat geur op elkaar over te brengen.

Beterschap met het patientje en hopelijk is Thomas gauw weer vertrouwd met hem