hoe krijg ik deze spin weg?

Ik heb een ( voor mij ) mega spin in mijn woonkamer aan de muur/plafond zitten en ik ben doodsbang voor alle spinnen. Maar vooral zulke grote.

Hoe krijg ik deze weg op een zo groot mogelijk afstand tussen hem en mij!

Dus niet met een glas en papiertje want dat gaat niet werken.

Foto is niet heel duidelijk omdat ik ingezoomd heb en niet dichterbij durf te staan

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zag net dat de foto gedraaid is. Het witte is het plafond en het crème is de muur

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor in het vervolg is een spinnenvanger wellicht een optie http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/test-spinnenvangers/speel/1/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeer interessant ik wist niet dat het bestond!

Het beste antwoord

Stofzuiger erbij en daarna de zak verwijderen. Stofzuigerzakken zijn relatief snel af te sluiten met die kartonnetjes bij de opening, dus spin zal er niet snel uit kruipen bij het verwijderen van de zak. Wel zo vriendelijk om de zak hierna een nachtje geopend buiten te zetten zodat de spin er uit kan kruipen :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stofzuigen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar kruipen ze wel weer uit, dus het kan wel maar dan zou ik de stofzuigen wel even buiten neerzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je na de spin de stofzuiger laat draaien, een wc-papiertje opzuigen en dan uitzetten.
Plusje van mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+je
Als de stofzuiger geen optie is, waar hij misschien weer uitdruipt als er geen klep in het systeem is, vraag dan iemand hem voor je te pakken. Het glas is kennelijk ook geen optie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik was alleen thuis en had geen idee hoe laat hij thuis zou komen.en ik heb geen buren dus dat was geen optie. t is de stofzuiger geworden