Welk hondenras is deze hond die meespeelt in de clip van Naughty Boy & Sam Smith?

Zie video hieronder:

http://youtu.be/3O1_3zBUKM8?t=43s

Weet iemand welke hondenras deze is? Echt een schattig hond is deze!!! :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zijn mooie honden maar pas op dit is een ras wat niet echt geschikt is als gewone gezin's hond , dit ras vergt bijzondere aandacht . Deze honden blaffen weinig , maar bijten snel .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat echt zo???

Het beste antwoord

Het ras heet : chowchow.
Het is in lang of korthaar, in zwart of roodbruin een hele bijzondere hond met een blauwe tong. [De blauwe tong is niet uniek, ook de Sharpei heeft een blauwe tong.]
Ben je geïnteresseerd in dit ras, kijk op de link en verdiep je erin het is niet zomaar een hondje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In welke zin bedoel je dan "het is niet zomaar een hondje." ?
Ritsuka
10 jaar geleden
Als je deze hond als huisdier wilt hebben.
Net zoals bijvoorbeeld een husky, die honden hebben heel veel beweging nodig, wel iets om te weten voor je ze als huisdier haalt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ook de beweging, maar lees je in, koop een boek over deze hond en verdiep je in het ras, het is zeker geen hond vergelijkbaar met de familie hond Labrador, ook is het geen Boomertje [is trouwens geen ras]
Ook al heb je eerder een hond gehad dan nog, weet waar je aan begint.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit ras heeft ook geen gemakkelijk karakter. Zijn eenmanshonden en zeker geen beginnershond!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies @Kaat79
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik leer bij, hihi, ik zal me in verdiepen, alvast heel erg bedankt voor de reacties ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan @Ginger!