De kat heeft over een pas geverfde drempel heen gelopen, hoe gaat de verf van haar pootjes eraf?

Nu zijn haar zwarte kussentjes onder haar pootjes lichtjes wit(niet heel erg). Ik zou graag dit van de poten af hebben, omdat ik bang ben dat dit schadelijk voor haar is en zij heeft zich al zitten wassen. Ondanks dat blijft het erop zitten. Het is verf voor buiten (geen idee wat voor verf het is, een schildersbedrijf heeft het erop gedaan) Ze gedraagt zich wel normaal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K
Rieneke1
10 jaar geleden
Het is maar heel weinig verf begrijp ik.
Ik zou het eerder laten zitten en weg laten slijten dan met agressieve spulletjes aan de gang te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus eigenlijk is dit niet noodzakelijk om het eraf te halen?
Zolang ze er maar niet ziek van word. (ik was niet van plan om met agressieve spulletjes te werken)
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik zou me er niet al te druk over maken, het slijt snel genoeg weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
okey prima

Het beste antwoord

Er zijn 2 mogelijkheden.
1= Verf de kussentjes zwart (zou ik niet doen).
2= Doe helemaal niets, het is er in korte tijd afgesleten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voila da's nu eens het gezonde boerenverstand en humor gebruikt zie.
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zoals moolkeesje zegt helemaal niks doen, het gaat er van zelf wel weer af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak een sopje van T Pol zeep, dit is verkrijgbaar bij de dierenarts.

Toegevoegd na 38 seconden:
En maak het daarmee schoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Op de site die je geeft staat: eerst met terpentine (wat mij niet zo'n strak plan lijkt), en dan met t Pol. T Pol is uitstekend spul, hebben we veel gebruikt voor olieslachtoffers.
Verf krijg je er echter niet mee weg als het al droog is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, de terpentine is niet geschikt voor dierenpootjes, als er een beetje verf blijft zitten is ook geen ramp, dat slijt er wel af. Vraag het voor de zekerheid even aan je dierenarts (als je er toch bent voor de zeep), maar ik denk dat deze er ook weinig problemen inziet. T Pol is geweldig om in huis te hebben, als je huisdieren die los lopen hebt.
goed wassen en even langs de dierenarts het kan zijn dat het er zo afslijt