Wat is dit voor pukkeltje bij mijn kat?

Mijn kater heeft een klein wit/beige "pukkeltje" achter zijn rechter voorpootje zitten, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een tepel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een mannetje, achter zijn voor poot?
Rieneke1
10 jaar geleden
Jazeker, ook katers hebben tepels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mensen mannen hebben ook tepels waarom katten niet? Kijk maar of je er meer kan vinden.
Amadea
10 jaar geleden
Dan zou er in principe achter de linker voorpoot een zelfde gevalletje moeten zitten!

Antwoorden (1)

Dit is een tepel. En ja ook katers hebben tepels. Net als mensen mannen ;)