waar kan ik een smartscoop kattenbak kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
vermits mijn kat haar poepjes niet onderstopt, overweeg ik een automatische kattenbak, zodat mijn gang niet de hele tijd ruikt.
maar ik vind hem nergens op internet, ook in de dierenwinkel hebben ze geen idee waar ik het kan vinden

Toegevoegd na 1 uur:
ik zoek een winkel of webwinkel in België of met levering naar België

10 jaar geleden
1.1K
Rieneke1
10 jaar geleden
Het schijnt dat die dingen veel lawaai maken, soms vastlopen, en nogal duur zijn?
Heb er zelf geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt wel kans dat de kat niet meer op de bak gaat want hij/zij zal er best van schrikken als automatisch zijn poep begraven wordt.
liveisgreat
10 jaar geleden
het is waar dffg, maar als ik op goeievraag.be inlog, krijg ik hetzelfde als bij goeievraag.nl.
maar desnoods rij ik er es achter naar Nederland hoor, als ik het in België niet vind.

Antwoorden (1)

Misschien heb je hier wat aan:
- http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=2512

Ze verkopen ze in meerdere kleuren.

~ GRATIS levering naar België, Nederland, Duitsland en Luxemburg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
hej, zijn dat die volautomatische, die trommels? ik begrijp die website niet goed, zo lijkt het alsof je manueel moet draaien...