Black molly vrouwtje argressief kan dat?

Goedenavond , ik had een koppel black molly's en dacht zal 2 vrouwtjes bij kopen dat dus gedaan 2 dagen later mijn mannetjes molly dood :-( weekje later nieuw mannetje ging 1 dag super goed dag erna mannetje weer dood en achter bij zijn staart kapot ( aangevreten) merk nu ook als ik mijn molly's eten geef er 1 dominante bij zit en de andere aanvalt .

Kan dit ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

ja da kan je hoort dit wel vaker.
het beste is als je een nieuw manneke gaat kopen het vrouwtje uit je aquarium even zetten zodat het manneke het territorium kan afbaken en dan na een paar dagen het vrouwtje erbij zetten. ik weet het normaal is het anders om maar omdat het vrouwtje dominant is zou ik het zo proberen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, houd ze in aparte aquaria's en dan komt het goed.
Laat ze steeds meer wennen met elkaar door steeds ze dichterbij te brengen, en vervolgens naast elkaar zetten. Kijken of dat lukt.