Hoeveel kost het om tandsteen te laten verwijderen bij een Maltezer

Mijn hondje van 4jaar heeft heel veel tandsteen
Ze weegt maar 3 kilo dis heeft niet veel narcose nodig
Vraag me af wat dit ongeveer kost

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ivana
10 jaar geleden
Ze krijgen geen complete narcose maar slechts een lichte roes. Hier was het voor een dwergpoedel 75 euro.

Antwoorden (2)

Dit kan per dierenarts verschillen,maar ik denk dat je ongeveer 120 euro kwijt bent,maar het ligt eraan hoeveel werk eraan is dus het bedrag kan ook hoger zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb laatst per hond 250 euro moeten betalen, maar ik moet er wel bij zeggen dat er ook tanden getrokken zijn toen. Het feit dat dit zo duur is, komt doordat ze het hondje hiervoor in slaap moeten doen en er wel veel werk aan is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er tanden en of kiezen getrokken moeten worden dan kom je inderdaad op een hoger bedrag uit.