Hoe leer je je pony Vrijheidssprigen?

Ik wil mijn pony graag leren vrijheidsspringen. Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik kan haar niet loslaten want dan gaat ze stilstaan en niks doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
ponies horen 'niks te doen' en geen kunstjes te leren

Antwoorden (1)

Je begint met een balk op de grond, je loopt zelf naast je pony er overheen en langzaam ga je de balk met klein beetjes omhoog leggen. Eerst houd je je pony bij het halster vast en langzaam aan wordt het een longeerlijn.