hoe lok je een hamster ?

ik ben mijn hamster kwijt en ik weet niet hoe ik hem moet lokken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K
Amadea
10 jaar geleden
Weet je dan niet wat zijn favoriete voer is? Op een gegeven moment zal hij toch honger krijgen en op zoek gaan!

Antwoorden (5)

Je hamster zal tegen schemering wel tevoorschijn komen.
Mocht dat niet zo zijn, zet dan een emmertje of iets dergelijks op de grond, met een plankje er schuin tegenaan.
In het emmertje doe je wat lekker voer, een likje pindakaas of zo.
Met een beetje geluk vind je morgen je hamster in het emmertje, succes!
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het een meisje is koop dan een leuke jongens hamster handpop. en misschien komt jou hamster dan wel naar die handpop.
nee hoor!!!
ik zou hem niet lokken maar ALVERALL blaadjes ophangen waar op staat: VERMIST. met een foto van je cavia erbij.
sterkte!!!!!
Ivana
10 jaar geleden
Met de foto van een cavia vang je geen hamster.
Rieneke plus.
Je kan hem lokken met een beetje voer op je hand en misschien kan je een kooi ergens heen zetten met voer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het hangt er vanaf ofdat je je hamster binnen of buiten verloren hebt, maar als het binnen is kan je best in elke kamer een aantal ( getelde!) zonnebloempitjes leggen.
Als je de volgende ochtend ziet dat er ergens pitten weg zijn weet je al in welke kamer hij zit.
Dan plaats je best een emmertje of hoge maatbeker met eten en nestmateriaal in de kamer. Maak voor de emmer een trapje met speelblokken of zo, zodat het diertje erin kan klimmen, eens het erin zit kan het er niet meer uit en zo heb je je hamstertje normaal snel terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een glas of beker met wat lekkers zoals een stukje appel of een wafeltje(daar waren mijn hamsters altijd dol op) zodra hij er in kruipt je hand er over en klaar is kees. Maar kijk ook eens in het bankstel,want ze kruipen overal in en maken holletjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leg in elke kamer vijf zonnebloempitten. Sluit alle deuren. Kijk de volgende dag weer. Zijn er zonnebloempitten weg in die kamer zoeken.