Maakt grootte bij een kuiken een verschil?

Hallo, ik heb een paar weken geleden 2 kuikens aangeschaft. De boer waar we ze kochten beweerde dat het hennen zijn. Want hij had de hennen en hanen gescheiden. Maar ik heb opgemerkt dat de ene kuiken groter is dan het andere. Betekend dan dat , dat kuiken een haan kan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Ivana
11 jaar geleden
Onhandig en lastig voor de kuikens om ze in hooi te houden. Geef ze liever zand of aarde.

Antwoorden (1)

Het verschil kan komen door 3 oorzaken:

Ander ras, Andere 'leeftijd', of doordat de een meer 'voedingsstoffen' heeft gehad dan de ander: oftewel meer eten.
Het heeft niets te maken met of het hennen of hanen zijn.